Każda firma, która chce pozyskać nowych klientów musi pamiętać, jak ważną rolę odgrywa internet. To właśnie nasz wizerunek w sieci decyduje o ilości odbiorców. Każdy nasz błąd zmniejsza szansę na osiągnięcie pożądanych wyników sprzedażowych. Mogłoby się wydawać, że pozytywny wizerunek buduje się sam. Wystarczy, że będziemy oferować dobrej jakości produkty lub usługi. Nic bardziej mylnego – to w dużej mierze od nas zależy, jak nasz biznes będzie postrzegany w sieci.
Liczba rekomendacji
Im więcej osób wystawiło nam pozytywny komentarz, tym lepiej. Zachęcajmy więc klientów do tego, aby rekomendowali oni nasze przedsiębiorstwo. Wystawienie opinii to tylko kilka minut, a dla nas ma ona ogromne znaczenie. Oceny mogą być wystawiane zarówno w mediach społecznościowych, jak i na naszym profilu Google. Bądźmy również na bieżąco z wpisami zamieszczanymi na forach internetowych.
Mailing
Promocja poprzez skrzynkę mailową wydaje się niezwykle prosta. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wiadomość została jednocześnie wysłana do kilku tysięcy osób, które są naszymi potencjalnymi klientami. Widoczność firmy w sieci zwiększymy także poprzez wizytówki w katalogach branżowych. Taka reklama firmy w internecie jest tania, a zarazem bezproblemowa.